MGR Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 i dag kom det sjølsagt snø, så får ikke gjort så mye på bilen, vurderer seriøst å leie garasje plass et sted, så jeg får gjort noe på den:) noen som er med å leier?:) eller noen som veit om til en billig penge? har også fått sveisa ferdig høyre hjulbue bak, el nesten ferdig.. må sveise litt til, og sparkle og drit. så har jeg igjenn andre sida, så er rusta og alt borte:D som jeg har sett i allefall, Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Dette blir bra vettu:) Bilder...? Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Nå trenger vi snart litt oppdateringer her Morten:P men du får vel ikke gjort så mye i det fine været vi har^^ Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Nå trenger vi snart litt oppdateringer her Morten:P men du får vel ikke gjort så mye i det fine været vi har^^ hehe. ikke mye som man kan gjøre nå nei:P snø som faen her. tung snø. fått bakfanger, og driv å mase på bs bildeler i hytt og pine etter setan mine, så blir det kjøp av tepper og div om ikke så lenge, og front fanger rett over jul:) så skilter da får jeg håpe:) så får hernes komme over fjellet å grise kjøre den litt:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hehe. ikke mye som man kan gjøre nå nei:P snø som faen her. tung snø. fått bakfanger, og driv å mase på bs bildeler i hytt og pine etter setan mine, så blir det kjøp av tepper og div om ikke så lenge, og front fanger rett over jul:) så skilter da får jeg håpe:) så får hernes komme over fjellet å grise kjøre den litt:P Hehe. nei det skal du ikke se bort i fra^^ Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hehe. nei det skal du ikke se bort i fra^^ hehe, det er bra:) vurderer og kaste leieborns bil ut av garasjen, og sette min inn der:P mulig jeg bestiller motor om ikke så mange mnd, starte å bygge om til våren:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 hehe..det er bra.. jeg dimmer til våren så da har jeg all verdens av tid^^ er med å hjelpe.. Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 setene jeg fikk i posten for et par dager siden:) dårlig bilde men: Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 passer vel den feite rævva di fint dem :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 passer vel den feite rævva di fint dem :P ja.. passer fint der:) kunne vært litt bedre skulderstøtte men:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Så fine ut de stolene, hvilket merke/produsent er det? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 ja.. passer fint der:) kunne vært litt bedre skulderstøtte men:P haha, ikke prøv å skryt på deg noe nå :D:iconsm Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Så fine ut de stolene, hvilket merke/produsent er det? er autostyle elns.. jalla greier egentlig. men var billige:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 haha, ikke prøv å skryt på deg noe nå :D:iconsm skryte på meg noe?:P skryte på hva?:s sto bedre skulderstøtte, ikke breiere. men er da ikke noe større enn meg akkurat du da:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 prøver heller ikke å skryte på meg noen ting jeg da :D haha :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg