2Fat 2Fly Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 maks 100 tenker jeg :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 maks 100 tenker jeg :) absolutt maks å det da:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Tøft prosjekt ;) stå på! mindre rust på din gitt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Tøft prosjekt ;) stå på! mindre rust på din gitt ;) hehe.. ja var visst det.. hentet den på raufoss, kanskje du har sett den? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 at tråden satt seg inne i munnstykket skjedde jo hele tia på skolen, var da aldri noe problem å få det vekk da, med fil f.eks som nevnt over ( tynn liten lang fil er i forskjellige tykkelser) 1mm i ditt tilfelle som du sier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 at tråden satt seg inne i munnstykket skjedde jo hele tia på skolen, var da aldri noe problem å få det vekk da, med fil f.eks som nevnt over ( tynn liten lang fil er i forskjellige tykkelser) 1mm i ditt tilfelle som du sier nålfil du tenker på :) skal gå det og ja, men i følge Morten så har hele tråden sveist seg fast i dysa Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 er ikke i munnstykket, den biten innerst i munn stykket, var en bit som sveiset seg fast, fikk ut den med en lite tråbit, som jeg slå nedi, men så satt den seg fast:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 trådbit? bensin og lighter;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 trådbit? bensin og lighter;) altså, sveisetråd bit:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 faen er d du behandler sveiseaparatet ditt da? :) Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford.Pow Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 skru ut den lille dysa da=P den er nok ikke sveisa fast. bare smelta litt. Skjønner hva du mener. Det er irriterende når de setter seg akkurat slike a du ikke har sjans til å få tråden ut. Åssen apparat har du? hadde anbefalt å kjøpe flere dyser hvis du først gjør det.. Det er nok ikke siste gangen det skjer. Bra proskjekt, men du har nok en del sveising foran deg ser det ut som. Og pass på å få behandla med rustgrunning etter sveisinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 etter det jeg har lært! og det fungerer meget godt;) enten kan du kutte av litt på den dysa eller skru munnstykket litt ut! da vil det ikke brenne seg så fort fast! fordi dysa kommer lenger inn i munnstykket. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 har telmig 160 turbo eller noe sånt..:P takker. er noe drit ja.. behandler det ganske bra jeg. sånn ca i allefall, har på rust bullit, der jeg har sveisa, tar den lille rusta som er der, hachi her på forumet skal komme en dag, får jeg håpe, å hjelpe tel med div ting. får stipend, nå snart. kommer godt med, blir nytt teppe, og bøtte stoler med vippe rygg. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 sånn stol. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 sånn stol. men ser ikke ut som de er noe gode å sitte i,, ser litt flate ut. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg