canberra Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Lager hakkete lyder når jeg svinger til høyre fra venstre side..Også når jeg akselrerer så vibrerer rattet frem og tilbake, som om hjulet lever i sin egen verden i hvordan veien er! Men dette er bare på fører siden..Kan dette være drivknuten?drivakksel? Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Lager hakkete lyder når jeg svinger til høyre fra venstre side..Også når jeg akselrerer så vibrerer rattet frem og tilbake, som om hjulet lever i sin egen verden i hvordan veien er! Men dette er bare på fører siden..Kan dette være drivknuten?drivakksel? det kan veldig godt være det, sjekk akslingen, hvis det er knuten finner du jo fort ut det ved å legge over og rygge å høre om du hører tikkelyder. enten det eller så har du sinnsykt kast i skiva, men det tviler jeg på:) hadde en kamerat som hadde samme prob, da var det drivaksel og bærearm og noe styreleddgreier, var så føkka så han fant vel egentlig ikke ut hvor det startet:) lykke til:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg