xZoPpY Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hei Ville bare gjøre dere oppmerksom på at jeg bytter denne her i bil: http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=3349&limit=recent Er det noe dere lurer på så er det bare å spørre :) Sjeldent tilbud.. Er vel ikke så mange som stikker hodet innom kjøp og salg for tiden? Mvh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 er vel fordi kjøp/salg delen her er heeelt ræva... fet båt!! lykke til:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 er vel fordi kjøp/salg delen her er heeelt ræva... fet båt!! lykke til:hello: Thnx :) Har faktisk hatt noen som ville ha bytta bil mot båten, men folk er så treg å bestemme seg.. alltid noe som kommer iveien :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hvor mange knop får du denne opp i da? Hvordan motor er det, 2,4 2,5 xr2? Så jævlig rå ut!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hvor mange knop får du denne opp i da?Hvordan motor er det, 2,4 2,5 xr2? Så jævlig rå ut!!! Dette er en 2,4 liter mercury trimmet til 2,5..yter rundt 250 hk, 90 mod. Ikke xr2. Xr2 er 2 liter orginalt. Båten går helt sykt bra i vannet, har ikke sakket ned engang på fotgassen på noe som helst bølger :) Beste båten man får i denne klassen rett og slett. Fart er 70 knop. Med denne propellen jeg har på nå får jeg ca 65 knop. Det er en propell som man ikke mister farten med når man får folk oppi båten. Med engang man tar på en racing propell (cleaver) mister man fart jo fler man er i båten :) Takker for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Her er det noen som bytter bil mot båt :P http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10677353&sid=xz7abcl8Sqd346706 Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Her er det noen som bytter bil mot båt :Phttp://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10677353&sid=xz7abcl8Sqd346706 Så var det den dagen vi skulle være seriøse.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Har fått endel tilbud her nå.. Blandt annet et par audier osv som jeg må tenke over.. Noen som har en fin bmw 3 serie som kan være interessert i dette? 318, 320i, 325i hadde vært nice :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg