Audi A4R Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hei! Noen som vet om det ligger klart ledninger til å bytte ut instrumentpanel til S4 med målerne i midten for oljetemp. og trykk? (trur jeg det er) ?? :rules: GT Siter Glenn-Andre Thomassen:Kjør hardt, kjør stil, kjør Audi bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Både og, har sett både med og uten, men oljetrykksgiveren mangler sikkert hos deg.. Imidlertid er disse instrumentpanelene også å finne i flere Audi 100, da ikke med hvite skiver. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4R Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Akkurat.. rart det der hvorfor noen har å andre ikke. Tru om det var ekstrautstyr den gang. Prøver å finn tak i et sånn instrumentpanel. Lurer å på om det vil passe siden det er digital km teller på S4 panelet mens mekanisk på det orginale. Er det vaier på mitt orginale og elektrisk på S4 vil det jo ikke passe.. Men rart om det skal være forskjellig på så å si samme bil:) ? :iconsm Siter Glenn-Andre Thomassen:Kjør hardt, kjør stil, kjør Audi bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Lurer å på om det vil passe siden det er digital km teller på S4 panelet mens mekanisk på det orginale. Er det vaier på mitt orginale og elektrisk på S4 vil det jo ikke passe.. Men rart om det skal være forskjellig på så å si samme bil:) ? :iconsm Er elektroniske signaler til speedometeret på din også, initiator ved venstre utgående drivaksel fra girkassen. Men om det vil passe over kan jeg ikke svare på. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg