Gå til innhold

Drift Day #1 - Rudskogen 08.11

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Originally posted by Hersker Hans

 

Skjønner. Ble det annonsert om drift day nesten kun på bilforumet? hvis det ble det syns jeg det kom veldig mange. jeg sa det tidligere og, men jeg tror det er stor sjanse for at 2004 sesongen blir suksess. jeg har hvertfall 2 kompiser som har veldig lyst til å være med neste gang (vi er på utkikk etter bil til han ene). Så er det sikkert masse folk her på forumet som nesten ble med denne gangen som sikkert hiver seg med neste gang..

 

Filmene vil sikkert også spre interessen bra..

 

Syns det var tøft gjort at du arrangerte det med så liten garanti for å få dekket utgiftene, kanskje du skulle fått forhåndsbetalt fra oss andre neste gang..

 

Til de som ikke ble med denne gangen, men vil være med neste gang på drift day, post en melding her å si at du blir med neste gang??

 

Denne gangen annonserte jeg kun på forumet ja. Neste år må vi selvsagt markedsføre det bedre, samt håpe på at de som var der nå sprer ordet. Vi vil bruke neste år på å bygge opp drifting som en gren, og det er klart at det tar litt tid før vi er der vi ønsker å være. Imidlertid har vi ikke noen femårs plan eller noe. Alt skjer så fort som mulig. Norsk motorsport trenger drifting nå! :D

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg blir hvertfall med neste gang! kunne desverre ikke den lørdagen:mad:

Er det meningen å bygge opp drifting med tusenvis av tilskuere osv. i likhet med gatebil? eller bare som en stor motorsport gren, med mange aktive deltagere?

 

Hva skjedde med bruk av go-kart banen? Det må jo være et fint sted å øve seg på....

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2002ti

Jeg blir hvertfall med neste gang! kunne desverre ikke den lørdagen:mad:

Er det meningen å bygge opp drifting med tusenvis av tilskuere osv. i likhet med gatebil? eller bare som en stor motorsport gren, med mange aktive deltagere?

 

Hva skjedde med bruk av go-kart banen? Det må jo være et fint sted å øve seg på....

 

Målet mitt er å få lagt alt til rette slik at drifting blir en egen motorsportsgren med sitt eget regelverk og al som hører til. Selve arrangementene kan da hvem som helst stå for, men i utgangspunktet sikter vi på å kjøre noen løp/oppvisninger i forbindelse med NM i racing. Jeg ønsker ikke å bygge opp Drift Day eller noe til et treff á la Gatebil. Det er flere grunner til det, bl.a. at jeg ikke føler at det er hverken plass eller behov til nok et slikt konsept. Jeg ser heller at Gatebil inviterer til drifting konkurranse på lik linje med andre arrangører slik som de har gjort med NTCC. Dessuten har jeg så mye annet å drive med at å bli primus motor for noe slikt er praktisk umulig :)

 

Gokartbanen på Rudskogen får vi dessverre ikke lov til å bruke, men i løpet av vinteren vil jeg sjekke om det er noen andre baner som er aktuelle...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kunne fått tillatelse til å bruke en stor asfaltparkering ett eller annet sted? satt opp kjegler kanskje, ikke så tøft som bane selvfølgelig. Men bare for å få kjørt litt..

 

Det er jo ikke så populært å gjøre sånn når det ikke er arrangert. :-)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Liertoppen! Full fart langs bygget, ut i drift og ned bakken samtidig som man svinger til høyre, rundt handlevognskuret, så til venstre igjen opp ved utkjøringa, til venstre der og ned på plassen igjen og opp langs bygget igjen. De med peiling kunne drifta hele runden.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

Bredt er fett ! ;)

Men å nesten kjøre i vegen er ikke like fett. Eller var det en nesten kontrolert utforkjøring. Jeg har sett i en av drifter filmene.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnoStorm

Men å nesten kjøre i vegen er ikke like fett. Eller var det en nesten kontrolert utforkjøring. Jeg har sett i en av drifter filmene.

 

humm... nei veggen er ikke fet. ikke utforkjøringen heller. m,en hvilken film har du sett dette i ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

 

humm... nei veggen er ikke fet. ikke utforkjøringen heller. m,en hvilken film har du sett dette i ??

 

AG(akuttgalskap) sin ca 3:00minutter ute i den ser det ut som du er på vei inn i vegen men du rekker å tråkke på bremsen.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår