steinarg Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Heisann folkens. Skal prøve å bytter rotor og lokk på golfen til dama, mente det bare var å dra rotor opp men det ser ikke ut til å stemme, hva er trikset? Det er en Golf 3 1,8 (Pink Floyd) MVH: Steinar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Heisann folkens. Skal prøve å bytter rotor og lokk på golfen til dama, mente det bare var å dra rotor opp men det ser ikke ut til å stemme, hva er trikset? Det er en Golf 3 1,8 (Pink Floyd) MVH: Steinar Husker at jeg byttet på min, den satt noe jævlig. Måtte trikse med baksiden av en hammer og noe greier. Så det er bare å røske til rett opp så skal den gå av. Lykke til! :) Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Er bare og dra rett opp ja, men kan sitte noe jævli! hehehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarg Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Gikk på med rørtang:-) Rotorn gikk i oppløsning og kom av til slutt så det ordna seg. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Gikk på med rørtang:-) Rotorn gikk i oppløsning og kom av til slutt så det ordna seg. Takker for svar. Den bruker å være limt har jeg inntrykk av. Måtte ty til tilsvarende vold i min Audi-fordeler for en stund siden... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg