G.T.I Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Noen som veit fra hvilken norsk importør som kan skaffe nederste del til denne orginale vento fangeren? Skal kjøpe meg ny bil etter førstegangstjenesten. og tenke jeg skulle gjøre no ut av det (ett lite prosjekt) moi.. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Alle som tar inn WingsWest kan vel ta inn denne leppa.. Som jeg kommer på i hodet så leverer PowerZone Wingsest.. Ellers kan vel CrazyTuning også ta inn dette?? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Ukey :) vil bare ha no deler til jeg får bilen slik at jeg kommer igang.. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 [hørte forresten at powerzone var helt sjuke på å levere feil varer mange uker over tia?? Har noen en formening om det? Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Dårlig erfaring med powerzone gjengen. Både service og leveringstid. Tar Fa** i meg 10 ganger så lang tid som det de sier om leveringstid. Kompis av meg bestillte hvite baklys til sin polo i juni. "vi ringer når de er kommet" sier han i tlf. Tror du han har fått dem, selv med intensiv purring.......neppe Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Hva med http://www.dalhems.no ? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 jeg kjøpte effektanlegg for 1 år siden. har enda ikke fått tuv godkjenning selv om jeg har sendt over 40 mail og ringt. han sier di er på vei hele tida. Powerzone jeg prater om da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg