Gå til innhold

drifte en høyre rattet driftevogn

Ranger emnet


AudioX

Anbefalte innlegg

er ikke så ille som folk skal ha det til. har liksom ikke så mye å si hvilken side du sitter på når du er på bane. det eneste som er jævlig uvant er å ha brekket og gir stanga på feil side. men det venner man seg fort til. men sånn på veien, så ville jeg aldri hatt en høyre ratta bil.

 

tryggere å sitte på høyre sida da, lenger bort til det trailerhjørnet som prøver å kverke deg:P

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tryggere å sitte på høyre sida da, lenger bort til det trailerhjørnet som prøver å kverke deg:P

 

joda.. men det er vel den eneste gangen det er tryggere å da ;)

venner seg sikkert til høyreratta bil på veien å, men det blir fortsatt "feil" iforhold til hvordan trafikken er lagt opp.. altså høyrekjøring. :spin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda.. men det er vel den eneste gangen det er tryggere å da ;)

venner seg sikkert til høyreratta bil på veien å, men det blir fortsatt "feil" iforhold til hvordan trafikken er lagt opp.. altså høyrekjøring. :spin

 

I trafikk venner du deg ekstremt fort til det, for da skal du ikke brekke og gire hele tida. Du glemmer det VELDIG fort at du sitter på høyre siden, går helt knall.

 

På bane derimot, hvor alt skjer fortere, og du bør føle deg helt hjemme med bilen, er det litt mer tanker i hodet.

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

dritt å kjøre med på veien er 0 stress hvis man bare kjører helt vanlig men hvis man skal gi på litt å skal gire er det lett å glemme å plassere deg riktig på veien også.. men har ikke kjørt sååå mye jeg enda men jeg er nødt til å venne meg til det nå så får se hvordan det går :)

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår