nergy Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 så da va tiden me grønne xenon lys over..... meeen må virkelig si at jeg hadde griseflaks.... skulle bare te muttern å hente noe, så gidda jeg ikke å gå. Å har kunn sommerdekk enda, har ikke fått vinterdekka... så tok sjangsen på å kjøre.... gikk fint til muttern... men tebake turn, kom d en bil bak meg, me blålys :S:S tenkte der ryk lappen og ca 10 tusen i bot.... men han sa bare at jeg måtte fjerne dem grønne lysene jeg hadde :P han så at jeg ikke kjørte me 4 sommerdekk, uten sikkerhetssele, og uten førerkortet med meg.... huff kunne ha svidd d her :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 så da va tiden me grønne xenon lys over.....meeen må virkelig si at jeg hadde griseflaks.... skulle bare te muttern å hente noe, så gidda jeg ikke å gå. Å har kunn sommerdekk enda, har ikke fått vinterdekka... så tok sjangsen på å kjøre.... gikk fint til muttern... men tebake turn, kom d en bil bak meg, me blålys :S:S tenkte der ryk lappen og ca 10 tusen i bot.... men han sa bare at jeg måtte fjerne dem grønne lysene jeg hadde :P han så at jeg ikke kjørte me 4 sommerdekk, uten sikkerhetssele, og uten førerkortet med meg.... huff kunne ha svidd d her :P Hehehe... så mye feil på en gang og ingen straff?... sykt... jaja, skal du satse på å prøve med blå lys (6000k el.) i hoveldlysa da eller? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Hehehe... så mye feil på en gang og ingen straff?... sykt... jaja, skal du satse på å prøve med blå lys (6000k el.) i hoveldlysa da eller? ska bytte over langlysene (6000k) te kjørelys og grønne langlys.... å så ska jeg bytte over igjen etter ei stund :D ja æ hadde GRISEFLAX.. huff... blei nærvøs ei stund der ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 liten update... Kjøpt meg felger og vinterdekk i hjulegave til meg selv. Blei 16-205 55 Fine felger med kant på :D skal legge ut bilder snart. Neste ting som skal gjøres på bilen er å få montert lambo døre på, satse på i løpet av januar mnd..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Da har æ fått pakken med lambodoors. Glæde mæ te å sette dem på når æ en gang får tid..... blir grymt..... ellers e det lite som har skjedd..... vurdere å selge bilen, så her e det bare å by :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Kjøpt mæ en sommercab.. 1970 Modell, Vw Boble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Har nånn lambodoors, som skal kanskje selges? Helt nytt. Kom med bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 ingen som vill ha lambodoors te biln sin??? :web Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Er det "plugandplay" eller snakker vi mye tilpasning osv ? Og hvilken pris snakker vi om ? Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Er det "plugandplay" eller snakker vi mye tilpasning osv ? Og hvilken pris snakker vi om ? Det som må gjøres, er litt sveising på hengslene når den ska monteres i døra. Pluss at ledningene må nokk forlenges.. Det er det. Ellers er det plug and play. Dette er ett kit til vectra b, ikke noe universal kit. Må ha minimum 4000,- for dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Jeg er interessert, men kan ikke svare før til helga. Hvordan er kvaliteten på dette kit'et ? Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Jeg er interessert, men kan ikke svare før til helga.Hvordan er kvaliteten på dette kit'et ? Dette er topp tysk kvalitet. Oki, bare å send inn en melding, ska sjekke forumet ofte mot helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 forsatt til salgs for den som vill ha det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg