nergy Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Lov å lov.... det snakker man ikke om :D Jepp fargen på xenon passer meget bra til bilen, derfor jeg kjøpte dem. Men blir nokk garantert stoppet. Kan ta å fixe bilder og sånt til i morgen kanskje. Men fant plass til dem :) Fikk med noen sterk dobbelsidig tapepads som passet bakpå ballastene, så fant plass å klistre dem fast. HeheheheJa det der kan da ihvertfall ikke være lovlig :op:. Men fargen passa jo godt sammen med bilen da. Men som jeg også spør om i tråden "xenon", hvor/hvordan har du festa ballastene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Nergy venta på mina xenon (6000K) har også 1,7td 96 og som Johnsen fråga hvor har du festa ballastene, tips og kanske bilde takk for tips skal se om jeg finner digital kamera mitt i morgen, så skal jeg se om jeg får fixet bilder til dere :D Er en del meninger om xenonlysene mine, noen liker dem meget godt å sir at det blei stilfult på bilen, siden den er grønn. Andre syns det bare blei rart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Festet med dobbel sidig pads som fulgte med settet jeg kjøpte. skar hull i gummihetten til lysene som jeg satt gummiproppen i som fulgte med settet. Ene ballasten stripset jeg fast her. Ballast på andre siden, festet med pads. Andre ballasten festet jeg i skruen som er ved siden av batteriet. Langlys og Nærlys i lag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge1 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 takk for bilde Siter Volvo XC70 D5 - 2009 Golf TDI - 2014Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)http://www.garaget.org/?car=109396 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 vurdere å skifte motor til noe litt større...Men hvilken motor skal jeg gå for? MEN det skal være en diesel motor Og blir det mye arbeid å skifte den motor'n dere vil anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Og du har skrudd opp turbotrykket og gitt den mer diesel? Det er første bud, for å få akseptabel ytelse. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Og du har skrudd opp turbotrykket og gitt den mer diesel? Det er første bud, for å få akseptabel ytelse. Nei har ikke gjort det. Men er vell ikke så mye å hente på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Man får 2.2l Diesel men vet ikke om det er Turbodiesel?! Men ja, skru opp trykket som buskmann skrev ^^ funker fjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Har innvistert i nytt batteri te biln, da det andre gikk te fan... kjøpte d dyreste dem hadde på lokale bensinstasjonen her... husker ikke riktig hva det het... men det er for folk me ett anlegg som trenger strøm :D ska legge ut bilde snart.... Å nu står bilen på verksted i finnland, der skal dem ta 4-hjuls kontroll, bytte clutch og lager... og ta en abs test... så da flyg 1000lappan ut vinduet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 i morgen skal jeg over til finnland å hente biln fra reprasjon... men i går kom fan vintern for fult :S:S å jeg kjørte over med sommerdekk tilligere i uken, voi voi voi... å da jeg enda ikke har kjøpt meg vinterdekk og felger, så har jeg ett lite problem... men for se hvordan føret er i morgen, så kanskje man greier å lure seg over fjellovergangene.... siste rapport fra fjellet va mye is og glatt! Lavprofil gjør vell susen og fører meg sikkert hjem :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Da har man vært i finnland å henta biln... Fikk skifta clutch på den... Dem fant ut at d va venstre absgiver bak som var gåen... Så skiftet dem en bærekule på bilen. ååå diverse mansetter...... 9300,- fattigere men bilen ble gulle go :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 da blei man stoppa av politiet her på fredagen. Lys og div dem sku sjekke... Fikk nu null feil på bilen. Ba meg om å ikke bruke tåkelys på kveldene, men det hadde dem oppservert at jeg kun brukte kjørelys hele tiden. Så det var dem fornøyd med... Så mine grønne xenon lys lever i beste velgående :D:D rart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 da blei man stoppa av politiet her på fredagen. Lys og div dem sku sjekke...Fikk nu null feil på bilen. Ba meg om å ikke bruke tåkelys på kveldene, men det hadde dem oppservert at jeg kun brukte kjørelys hele tiden. Så det var dem fornøyd med... Så mine grønne xenon lys lever i beste velgående :D:D rart :) Hahaha... er det mulig? :D Jaja, kjekt for deg at du slapp å demontere noe :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hahaha... er det mulig? :D Jaja, kjekt for deg at du slapp å demontere noe :D hehehe ja bak meg sto en bil med tåkelys,3 1000meteringer med parklys i... han fikk beskjed om å fjerne det... trur han fikk 2000kr i bot oxo... heheheh jaja grønne xenon e berre lekkert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 jeg trenger vinterdekk og felger... Noen som har noe til salgs??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg