nergy Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Har kjøpt meg en Opel vectra 1.7Td 1996 Modell Skal snart bygge anlegg i den. Skal også skifte div lys i den. Legger ut bilder tatt av forje eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Ting som skal gjøres i nærmeste fremtid : Skifte dempere. Montere Flip Flop Trunk Montere Xenon-lys Montere anlegg, slik jeg vill ha det. Fixe abs'n. Fixe vinduet på venstre side foran. Fixe Vindus-spylerne. Videre planer : Lambo dører. Stjernehimmel effekt inni bilen. Ufo undercar kit. Neon lys inni. Skifte lys i dash. Men først 2 ukers ferie i syden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Tøff vectra det der.. Ekstrem vinge da, men kan vel vende meg til den :op: Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Hva betalte du for denne bilen?? Så den lå ut til 95 000,- ... Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Tøff vectra det der.. Ekstrem vinge da, men kan vel vende meg til den :op: Ja vingen virker alt for stor paa bilder... Men den passer bra paa bilen i virkeligheten, synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Hva betalte du for denne bilen?? Så den lå ut til 95 000,- ... Betalte ikke 95.000 for den. Blei nokk en del mere ned... Men er saa langt fornoyd med bilen... Er paa ferie saa har ikke norsk tastatur :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Etter ca 12-13 timer med arbeid og slit fikk man ferdi stjernehimmeln i biln. Hva syns dere???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 steike da.. hehe. det må ha vært litt av en jobb ja. Men de derre leds'a, blir de noe varme eller? Blir sikkert fancy i mørket det der. Montert bryter eller noe sånt på det? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 steike da.. hehe. det må ha vært litt av en jobb ja. Men de derre leds'a, blir de noe varme eller? Blir sikkert fancy i mørket det der. Montert bryter eller noe sånt på det? Ja er meeeeget fint i mørket det der... Dem utgir ikke noe varme, er ikke led. Men fiber-optic. Har enda ikke fått montert brytern enda siden jeg holder på å rødde i kable-rot og slik i bagasjerommet. Kan også få lyset slik at dem blinker svakt oppi taket på forskjellige plasser i taket. "sparkling effekt" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Ja er meeeeget fint i mørket det der...Dem utgir ikke noe varme, er ikke led. Men fiber-optic. Har enda ikke fått montert brytern enda siden jeg holder på å rødde i kable-rot og slik i bagasjerommet. Kan også få lyset slik at dem blinker svakt oppi taket på forskjellige plasser i taket. "sparkling effekt" hehe nice da Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Ting som skal gjøres i nærmeste fremtid :Skifte dempere. Montere Flip Flop Trunk Montere Xenon-lys Montere anlegg, slik jeg vill ha det. Fixe abs'n. Fixe vinduet på venstre side foran. Fixe Vindus-spylerne. Videre planer : Lambo dører. Stjernehimmel effekt inni bilen. Ufo undercar kit. Neon lys inni. Skifte lys i dash. Men først 2 ukers ferie i syden :) Nye dempere er ankommet. Må vell hive meg rundt snart å få dem skiftet... Flip Flop trunk hengslene er også ankommet. Xenon er bestilt, og skal være på døren vært øyeblikk Montere anlegget håper jeg får gjort løpet at helgen... En liten update på hva som blir å skje dem nærmeste dagene/ukene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Har fått skiftet demperne bak, å må nokk skifte fjærene også. Blei ikke helt fornøyd for å si det sånn. Har også bestilt time til bilen i finnland, for å skifte clutch, clutch lager, justere forstillingen og sjekke hva som gjør at abs'n begynner å lyse. Koster 8800,- Har også fått montert Xenon lys på bilen. I kjørelys og langlysene. Har ikke bilde av bilen med langlys enda. Men det kommer. Noen kommentar på Grønnxenon lys??? Kjørelys: 20.000k Langlys: 6.000k Tenkt å montere xenonlys i ryggelyset, noen som har gjort det her inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hehehehe Ja det der kan da ihvertfall ikke være lovlig :op:. Men fargen passa jo godt sammen med bilen da. Men som jeg også spør om i tråden "xenon", hvor/hvordan har du festa ballastene? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 det er veldigt fin bil ,du har gørt mycket med bilen, coolt men grønn xenonlys hade ikke eg vagt men det er meg Siter Volvo XC70 D5 - 2009 Golf TDI - 2014Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)http://www.garaget.org/?car=109396 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Nergy venta på mina xenon (6000K) har også 1,7td 96 og som Johnsen fråga hvor har du festa ballastene, tips og kanske bilde takk for tips Siter Volvo XC70 D5 - 2009 Golf TDI - 2014Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)http://www.garaget.org/?car=109396 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg