Gå til innhold

Caspar's Chevolvo 282 !

Ranger emnet


Caprice

Anbefalte innlegg

Har aldri vært med på å skru bremeser på 240 som har vært så enkle å ha med å gjøre. Alle skruene løsna og ikke noe problem.

Kunne jo til og med bruke de gamle røra og slangene. Helt fantastisk :)

Det eneste som stoppa oss var at ikke hadde 8mm fastnøkkel til å løsne lufteniplene med damndamn

 

 

Jepp, er ikke mye rust på den nei, kjekt å skru på en bil som er i bra stand og ikke alt er fastrusta på :-)

 

Blir den å se på Volvotreffet til helgen eller?

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den blir å se ja!

 

bremsene er ferdige, har lufta 4-5 ganger rundtom.. chokewire'n ligger bare å venter på å få gjøre sin jobb:D

det som er fett er at alt av lamper osv. inni dashen funker (brake failure, oljelampa og alt!)

 

 

bortsett fra det så har vel ikke takluka sett værre dager! den lekker som en sil, og sveiva er brekt:P

skal faen meg sveise igjen hele dritten!

 

 

Bilder:

 

nye caliptere:

DSC00419.jpg

 

nylakka vs. den som satt på:

DSC00453-1.jpg

 

calipter montert:

DSC00455.jpg

 

hjelpegutten:

DSC00454.jpg

100% Death Proof

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. ser ut som jeg sjeler.

 

Takluka må du gaffatape igjen. Den er jo helt fjern.

 

Får bare håpe at bremsene er fine når du fyrer opp før jobb. Hvis ikke får vi lufte litt til.

 

Skal bli gött å få verksted, så vi slipper de sure jævla naboene dine. "Kan dere være så snill å ikke ruse bilen, barna mine skal sove.....". Hadde skjønt han om vi sto å rusa midt på natta, men 19.45 på kvelden. Det burde dem tåle. Han får kjøpe hørselvern til barna sine. Dessuten kjørte han andre naboen rundt med gressklippern sin. Jævla snobbefolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan dere være så snill å ikke ruse bilen, barna mine skal sove.....". Hadde skjønt han om vi sto å rusa midt på natta, men 19.45 på kvelden. Det burde dem tåle. Han får kjøpe hørselvern til barna sine. Dessuten kjørte han andre naboen rundt med gressklippern sin. Jævla snobbefolk.

 

Hehe, så godt jeg har det her på landet...:peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme fra ål! på vei ut, slutta pluttselig bilen å lade.. det ble mindre og mindre strøm til den tilslutt spytta ut halvmeter lange stikkflammer ut av ræva og omsider stoppa midt i veien:)fikk dytta den inn til kanten og dro på treff! vi prøvde med kristian s. sitt batteri og alt lyste men det virka som om startern var gåen! så jeg ringte hjem til fruen og spurte om hun kunne plukke med seg en starter fra steinar stolen. men jeg ville ikke at bilen skulle stå i gokk til i morra så jeg la opp nye kabler til startern, og jaggu faen så startan!! jeg kom meg hjem tilslutt, men fikk ikke stillt ut bilen i ål.. NESTE ÅR!

tilogmed bremselysa begynnte å virke!!!

 

-så ny sitter jeg her med en flott flunka ny GM starter!(den lukter godt)

 

i morra skal jeg gå over alt av mystiske ledninger!

100% Death Proof

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår