Ole-H Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Da blir det todelt lakk. Ennå usikker på om jeg skal ha svart eller hvit. Kom gjerne med forslag, så legger ut full size på bildet til ps :) Full size Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Hvitt er jo så veldig in om dagen, og stygt var det heller ikke, ser veldig stilfullt ut. Personlig synes jeg svart gir en mer sinna look, og det vil jo ikke akkurat trekke ned helhetsinntrykket av bilen ;) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOLKE Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Skal du ha 2 delt med hvitt bør den sorte stripa i frontruta byttes ut... Passet ikke med den som skille mellom panser og tak. Begge deler er kult, men sort er vel en farge som er "in" hele tiden mens hvit kanskje er ut igjen om 1-2 år. Uansett kult blir det samme om du velger hvitt eller svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Ja hvitt er vel inn nå, men har alltid likt blått og hvitt. Gamle bilen ble det hvite felger på. Men samtidig så synes jeg svart egentlig så veldig bra ut. Blir ikke lett valg detta her gitt... :\ Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 svaRT uten tvil Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cummings Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Sølvgrå metallic er knusefin brytning på den blåfargen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg