bpengan Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Heisann! har en Audi 200 83modell og har det problemet at når jeg tok ut instrumentpanelet datt det av en liten ledning som satt bak på dashbordet.Jeg tror dette er jording.Er det noen her som vet hvor denne skal sitte? Har prøvd meg litt frem selv uten å lykkes. Jeg kjører nå uten tempmåler og bensinmåler og det er litt skummelt:P Om noen med samme bil kunne ha åpna og sett hvor alt skal være og tatt et bilde til meg hadde jeg vært evig takknemmelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Kan noen vær så snill og ta av bak der og ta et bilde til meg så jeg ser hvor alt skal være? jeg tror det er jordinga som har duttet av. Har målt litt og prøvd og kommet frem til noe men ikkeno funker:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 sko gjerne ha gjort det men he anna speedo, men kontakten passa som regel berre en plass, vist der mangla ei jording e no det vell berre å prøve å sette ho på Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 problemet er at den var lodda på og jeg klarer ikke å se hvor den satt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg