Mr_Q Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Biler har hjul som gjør at de kan flytte på seg.Er ikke umulig at bilen kan ha trillet helt til Hønefoss. Selv om biler er kjent for å kun fungere i byen eieren bor. jeg vet jo faen meg at de kan flytte seg jeg oxo, men hu som eier den hakke lappen, så trudde den var solgt Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 den som går her nede på rælingen er ikke direkte pen! men skal se bedre på reg nr når jeg ser den neste gang :) takker:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 jeg har sett den mener jeg, i vestfold? i horten? mener jeg har sett den der en gang. vis ikke så var det kanskje en annen rosa golf. jeg har vært i horten og tønsberg med den når jeg hadde den, men veldi lenge siden:) takk for alle svar:) vil bar prøve å finne ut om den er tatt vare på osv:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Går en sånn rosa golf 2 her på hønefoss...men den har ikke 90 fangere og den grillen. Også går det en blå som jeg mener har vært rosa, den er veldig lik den på bilde.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 en i enebakk som kjører rundt i en rosa golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 den rosa golfen jeg har sett ved flateby har regnr som starter med: Nv: 42...så er vel ikke denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Går en sånn rosa golf 2 her på hønefoss...men den har ikke 90 fangere og den grillen. Også går det en blå som jeg mener har vært rosa, den er veldig lik den på bilde.... grillen ble bytta før jeg solgte den, men var 90 fangere da jeg solgte den:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_P Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Hvis du ikke har funnet denne kan jeg opplyse om at den mest trolig nå befinner seg i Løten i Hedmark. Siter "No guts-no glory" 99 A6 2,5 TDIQ Avant 96 Passat 2.0 GT Variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joneinar Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 nei har ikke sett denne... (takk og pris for det:flushit: ) Siter Hva er likheten mellom Ringnes og sex i en båt? -it`s fucking close to water! Vannet dere kaller øl, ringnes, er hva vi pisser etter at vi har drukket Aass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quepasa Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 jeg har sett den mener jeg, i vestfold? i horten? mener jeg har sett den der en gang. vis ikke så var det kanskje en annen rosa golf. Ja, det går en golf i samme farge i Vesfold-distriktet, men det er ikke samme bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg