Mr_Q Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Søker folk som har kjennskap til denne bilen. Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Ja jeg har sett den, Men ikke annet en på Gatebil for noen år siden. Tror det var i 2004. Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Ja jeg har sett den, Men ikke annet en på Gatebil for noen år siden. Tror det var i 2004. okei, den er god. Var nok jeg som kjørte da:) vil også ha tak i folk som kanskje har kjennskap til den nå:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handyandy Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 hvorfor det? hvis du vil vite hvem som kjører den nå er det bare å sende: "regnr cv12601" til 2282 Siter Bruks bil: Golf mk2 1,8cl monopoint. "proskjekt": Golf mk2 1.8cl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Enhver mann med respekt for seg selv burde absolutt ikke eie en slik bil med mindre man har skifta fil... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Enhver mann med respekt for seg selv burde absolutt ikke eie en slik bil med mindre man har skifta fil... hahahah smalt fra rett kjeft "respekt for seg selv":asshole: Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Enhver mann med respekt for seg selv burde absolutt ikke eie en slik bil med mindre man har skifta fil... AMEN!:shake Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Så den på autodb for en stund tilbake... men nå når eg sjekket var den vekk... jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jeg har sett en knall rosa golf her der jeg bor(rælingen)..ligna litt på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Så den på autodb for en stund tilbake... men nå når eg sjekket var den vekk... jaja stemmer, hu som kjøpte av meg prøvde og selge den igjen. men den har blitt så ufattelig stygg nå, så er vel ikke lett. Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 jeg har sett en knall rosa golf her der jeg bor(rælingen)..ligna litt på den. okei, hm, sjekket reg, og den er reg på faren til hu som kjøpte den enda, synes jeg så den selv oppe nved hønefoss, skjønner ingenting jeg ;) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 okei, hm, sjekket reg, og den er reg på faren til hu som kjøpte den enda, synes jeg så den selv oppe nved hønefoss, skjønner ingenting jeg ;) Biler har hjul som gjør at de kan flytte på seg. Er ikke umulig at bilen kan ha trillet helt til Hønefoss. Selv om biler er kjent for å kun fungere i byen eieren bor. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 stemmer, hu som kjøpte av meg prøvde og selge den igjen.men den har blitt så ufattelig stygg nå, så er vel ikke lett. den som går her nede på rælingen er ikke direkte pen! men skal se bedre på reg nr når jeg ser den neste gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 mener denne går i hamar jeg da men.. noe mer opphoret. skal prøve å sjekke.. men en stund siden sett den nå da Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flasg Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 jeg har sett den mener jeg, i vestfold? i horten? mener jeg har sett den der en gang. vis ikke så var det kanskje en annen rosa golf. Siter ->Derbi DRD SM 04 & Opel Kadett E GSI 2.0<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg