texas_ranger Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 heisann, ei veninne av meg har arva farens 190. men er ett lite problem emd kassa på den, den funker ikke ånkli, girer fint fra første til andre men videre oppover er det ingen som vet hva som skjer. av og til vil den oppover mens andre ganger bare blir den i 2 gir. litt tungvindt kan man si. noen som vet hva som kan være problemet? har hørt om at det er no justerings muligheter på disse kassene noen som har no mere info om dette? og hvor mye koster ei ny kasse? vrient og bytte sjøl? blei mange spm her men håper det er noen som har noen tips og komme med :D Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 heisann, ei veninne av meg har arva farens 190.men er ett lite problem emd kassa på den, den funker ikke ånkli, girer fint fra første til andre men videre oppover er det ingen som vet hva som skjer. av og til vil den oppover mens andre ganger bare blir den i 2 gir. litt tungvindt kan man si. noen som vet hva som kan være problemet? har hørt om at det er no justerings muligheter på disse kassene noen som har no mere info om dette? og hvor mye koster ei ny kasse? vrient og bytte sjøl? blei mange spm her men håper det er noen som har noen tips og komme med :D Hørtes sliten ut kassa. langt er bilen gått?? Mulig det går å bytte olje og slikt. Ring Bergs automat service, Telefon: 22 19 55 10 Har ei automat kasse fra 230E jeg til 1500.- Er enkelt og bytte syns jeg da:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 har vell rulla rundt om en 250 om ikke jeg husker heilt feil. men hva gjør at ei automat kasse blir sliten da? olje ja :blah: har jeg heilt glemt og spørre ho om. passer 230 kassa rett i 190 en eller må man til og modde? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 har en sport automatkasse som sitter i en 190 nå. kan få kjøpt den Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg