x_racing_x Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 hallo når kjører i gang med 240in min så smeller det i bakakselen.å det smeller når jeg svinger.noen som hvet hva det kan komme av.? Siter fader turbo du som snurrer,gi oss idag vår bar på bar. forlat oss våre slitene råder ogtoppakninger, som vi forlater bryet med service.led oss ikke inn i teknisk kontroll men fri oss fra tuv og godkjennelser og popoffen din i evigheten.Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 er det sperre eller orginal?kan være at den er på tur til å ta kveld.hvis det smeller når du svinger kan det være at den drar på begge hjulene.hadde samme problem på min 740 med sperre..den var ødelagt Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x_racing_x Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 den er orginal.? Siter fader turbo du som snurrer,gi oss idag vår bar på bar. forlat oss våre slitene råder ogtoppakninger, som vi forlater bryet med service.led oss ikke inn i teknisk kontroll men fri oss fra tuv og godkjennelser og popoffen din i evigheten.Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 er det metallisk "klang"? Kan være feks. hovedforingen bak.. isåfall pleier den å komme om du først rygger og så kjører frem. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x_racing_x Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 er det metallisk "klang"?Kan være feks. hovedforingen bak.. isåfall pleier den å komme om du først rygger og så kjører frem. ok.tror du det er farlig å kjøre med bilen hvis det er en foring som har ryki a? Siter fader turbo du som snurrer,gi oss idag vår bar på bar. forlat oss våre slitene råder ogtoppakninger, som vi forlater bryet med service.led oss ikke inn i teknisk kontroll men fri oss fra tuv og godkjennelser og popoffen din i evigheten.Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 ok.tror du det er farlig å kjøre med bilen hvis det er en foring som har ryki a? de fleste 240 eiere kjører rundt med et par røkne foringer og minst ett røke motorfeste. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Sikkert som på min, smeller og klunker av og til! :) Jeg velger å tro det er foringene mine som ikke finns lengre. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x_racing_x Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 de fleste 240 eiere kjører rundt med et par røkne foringer og minst ett røke motorfeste. ok. Siter fader turbo du som snurrer,gi oss idag vår bar på bar. forlat oss våre slitene råder ogtoppakninger, som vi forlater bryet med service.led oss ikke inn i teknisk kontroll men fri oss fra tuv og godkjennelser og popoffen din i evigheten.Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 har aldri hatt det på noen av mine 240er.. men bytt foringer etc, så blir det kanskje bedre.. å kjøre med ødlagte foringer og motorfester er bare dumt. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 viss du kje finne ut av d, ta ut pluggen på bakakslingen og se etter spon og store biter, for eg hadde den lyden på min 740, og der hadde eg rett og slett knust halvparten av tennå (ufateligt at eg konne kjøra me d så lenge som eg gjor) men eg bare sveiste d ihop, går som ei kula, litt vondt å luke parkera bare;) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Vi har fått fiksa det nå. var den bakre foringa i momentstaget på venstre side som var ødlagt. til og med ringen bak på momentstaget var oval pga slitt foring Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Vi har fått fiksa det nå. var den bakre foringa i momentstaget på venstre side som var ødlagt. til og med ringen bak på momentstaget var oval pga slitt foring Originale momentstag tåler ikke mye effekt. De beste av de originale er de før 81.. Ellers, er det bedre å gå for triangles eller ipd Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg