daggis Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Trenger den boksen som den ledningen i fordeleren går til. Vet ikke hva den heter jeg. Men uansett. Motoren er en golf gti 1.8 fra 83. Kan vel bruke boksen fra alle 8v er? Kanskje 16v er og? Muligens også nyere gassergolfer, men ikke 1er gassergolfer ihvertfall. Noen som har en slik? gjerne med ledningen ned til fordeleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Kan skjekke om jeg har den.... tror det... Men da må du smøre deg med litt tolmod, er ikke hjemme igjen før om en uke....... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Jeg har en liggenes... Pm om du er interessert. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Pm turbopolo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg