Gå til innhold

BILDER AV Raceday 10 August Last opp!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

det var jævelig morro og se den røde evo 9'ern som gang på gang gassa ut 4x4 sladd i langsvingen, Og m3'n til jødahl fy faen for en bil jeg er ikke bmw gutt men den bilen der er faen meg litt av en bil den deilige lyden av driverkt, og han er kjører som vanlig jævelig bra, årets bil for min del. mye annet bra også i går trur jeg det var kolosalt glatt,litt mange cossier 2wd som ble litt for sladde kåte og snurra gang på gang og stykka litt opp, og den uber slitne bmw'n, zakspeeden til jenspeed er jo en ren fornøyelse og se, synd den ikke var i sitt rette ess i går, sa ho høna di kjørte i går sugekopp, blir ho litt mer hissig på banen så kan det bli rent morro, men den største skuffelsen MÅ være den S2'n til jonus og martin, som han sa i fjor "skal bygge en ren banebil i vinter" han hadde jo første gir i alle svinger, og på langsletta mata'n på det bilen var god for, og når grønt og gult flagg kom opp så virka det som de slapp ut litt for mangebiler, folk kjørte jo alt for tett i forhold til hva reglene sier ved et sånt flagg, men dette var egentlig et bra treff ut i fra omstendighetene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO takk. hennes første tur med Prezaen på bane. Første gangen på bane siden hu kjørte E30'en. det er jo 2 år siden nå:)

 

Hu ble godt gira. så jeg tror at neste gang er det en del biler som skal bak hu!:)

 

 

BTW, de siste 2 heatene jeg hadde var jo helt patetisk.. jeg tokk igjen 6 biler i S svingene. virka som om alle råna. og alle la seg tett så det var umulig å komme forbi..

 

da var det bare step on it og tvinge dem fra hverandre. regner med at noen ble furt for det, men de kjappe bila med mest grep skal forbi:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHHAH!!!!!!!!!!!!!

 

 

erre du som kjørte den slitne dritten og havarerte halle rudskogen:)

Fine spor du la igjen på langstrekka....

Mener dem på UTSIDEN av curben:):partyon:

 

Ja :kiss Men hva mener du med havarerte halve rudskogen?

Vakke jeg som lakk olje, tysk kvalitet vettu :)

Var litt stygg den siste runden jeg tok ja. Sløvt og halvgod kjøring, så da ble det jo litt offroading og :)

 

Og dynga har ABS som fucker litt når jeg snurrer, derfor kan ting fort gå litt ekstra i dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert. vet ikke hvor mange ganger mere jeg skal voldta denne bilen på rudskogen:) greit å ha LITT minner. men selv tror jeg det hadde vært kulest med innboard cam.

 

helvete jeg måtte ratte en bilen som om det var rwd. helt spesiell kjørestil. legge opp til slædd så rette opp hjula MENS jeg går full sidelengs slik at den da tar seg inn riktig.

 

et par ganger ratta jeg en halv omdr. for mye. det ende mere at bilen PLUTSELIG tar tak og sender meg den retninga hjula peker i. det er som regel AV banen:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår