volvo amazon Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 halo jeg har volvo b230 men m40 kasse i offroad bil. så lurte på og fornye kassa me ei kasse fra 240så lurte på om det er like lang i drivlinja? veit at jeg må ha 75mod cluth hus. eller kanskje jeg skulle få tak i ei amitomat kasse og sette i? er de like lange i drivlinja og er de mye breiere? det hadde vel egentil vert det beste....eller hva mener dere på forumet?har satt på b20 olje pumpe og bunnpanne får og setten rett.....ossen bilr det da med autkasse? takker får svar evrfall:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Hei, er du sikker på du ikke har M45 kasse? Differanse i lengder er det nok, men du sikker ikke hvilken kasse du vil ha heller. Man må somregel bytte fremre del av mellomaksel om man bytter kasse. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 jo er muli det er m45 hva er forskjell på de.....eneste jeg vet om den kassa jeg har liggende er at den er fra en volvo240.....noen tanker om aut(ist)kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg