leefw Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Hei Jeg har noen flekker på taket til min Smart Roadster som jeg ønsker å fjerne. Ifølge "internasjonale" Smart forum er det dette produktet som blir anbefalt. Et annet er "Harrtz RaggTop Cleaners and Protectant" fra Tyskland(?). Er det noen som vet om noe av dette er til salgs i Norge (online eller i Stavanger området) Forslag til tilsvarende produkter? Noe som både beskytter mot regn og gir tilbake den naturlig sort fargen. mvh Lee Francis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Vet ikke hvordan det er å få tak i Norge, men Raggtopp har jeg brukt å er fornøyd med den hvertfall.. Her ser du noen bilder: Før: Etter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leefw Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Ser bra ut... hvor fikk du det fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Jeg bestillte fra autogeek.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leefw Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Jeg tok en tur innom Bil Extra og kom over Cabriolet Fabric Hood - Maintenance Kit produktet fra Autoglym. Tenkte jeg skulle prøve det. Noen som har noe kjennskap til dette produktet? Jeg har forstått det slik at Autoglym er visst bra greier... Har aldri prøvd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Autoglym proffserie er bra greier, det andre er det så som så med, har ikke prøvd det kitet før så kan jo være at det er bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leefw Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Utførte arbeidet idag... Virket bra og ser mye renere ut, men det har tilgode å regne på bilen. Venter i spenning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Du får slenge ut noen bilder:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg