ThAMaZTeR Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 En mann tente på sin egen bil ved Vikingskipet i Hamar torsdag morgen. Han var sint og ville avreagere. Les artikkelen på: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/hedmarken/1.3147713 Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 en ris koker mindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 en ris koker mindre Ligner veldig på en gølf syns jeg da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Golf 3 kanskje? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Golf 3 kanskje? Står i teksten at det er en Golf, og det må være en 3`er nå. Nok av dem, så ingen fare. Litt av en måte å avreagere da. :P Kan ikke ha vært mye glad i bilen sin. Skulle jeg brukt bilen til å avreagere, så hadde jeg tatt meg en tur i god fart opp noen smale fjellveier eller noe. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 ikke mange som sørger over en jalla 3er golf med kromlook hjulkapsler! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg