Gå til innhold

Trekking av strømkabel

Ranger emnet


eyzo

Anbefalte innlegg

Dere store karer som har lagt tykke strømkabler bak i bagasjen, hvor har dere tatt den gjennom torpedo veggen? Har en to-dørs, men vet ikke om du er noe forskjell.. Ser det er en liten propp jeg kan trekke kabelen gjennom med pollenfilteret der.. Men den er alt for liten og er en dum plassering med tanke på at batteriet er på andre siden.

 

Har dere borret nytt hull? Eventuelt hvor?

[-]00 Golf IV GTI Exlusive

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen stor kar, men har strekt strømkabel i bilen :)

 

Har lagt den på batterisida. Innafor relè-skinnene går alle kablene fra motorrommet gjennom torpoedoveggen via en gummipropp.

Den er ganske stor, og på min var det en del igjen av den. Brukte en skrutrekker til å stikke litt mere hull i den fra innsiden, så var det bare å tre igjennom kabel langs de andre kablene.

Er selvfølgelig litt knot, men trur de fleste velger å legge den der ;)

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen stor kar, men har strekt strømkabel i bilen :)

 

Har lagt den på batterisida. Innafor relè-skinnene går alle kablene fra motorrommet gjennom torpoedoveggen via en gummipropp.

Den er ganske stor, og på min var det en del igjen av den. Brukte en skrutrekker til å stikke litt mere hull i den fra innsiden, så var det bare å tre igjennom kabel langs de andre kablene.

Er selvfølgelig litt knot, men trur de fleste velger å legge den der ;)

 

Oki.. Kan ta en kikk der å se :)

 

Men må du av med vindusviskere osv for å få av det dekselet som er over? Eller trenger jeg kansje ikke å ta det av i det hele tatt? Er ikke med bilen i skrivende stund så husker ikke helt hvordan det var :)

[-]00 Golf IV GTI Exlusive

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCN0120.jpg

 

 

 

ser litt der..

 

trekk den gjennom der, ta av dekslet over pedalene nede å dra den igjenn, legg den under dørlista bakover.. evt skru ut stoler å legge dt under teppet ..

 

håper dette var til noe hjelp

 

Mvh. Joachim

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei:) hatt dt der på begge mine golfer å dt passer bra for da legger jeg strøm på den siden å phono på andre siden:)

jord tar jeg nå fra sælan bak.. evt fra der res hjulet sitter skrudd.

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dt blir bra:)

får legge ut noen bilder å info om stereon dA:)

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår