Renati Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Hei. Jeg har nettopp skaffet meg en 04 Opel Vectra. Jeg lurte på om jeg skulle sprite den opp litt med å gå til innskaffelse av nye felger, og håpet at dere kunne anbefale meg noen :) Og hvordan boltsirkel er det på den, noen som vet det? Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Ta av et hjul og sjekk på innsiden :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Enkei Pro3 :P Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renati Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Jøss, de der var jo stilige faktisk..prisne på de der er vel astronomiske? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg