M.K.89 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Jeg lurer hvorfor det ikke går ann å trimme vanlig 360 motor mer enn 140 hk, og hvorfor finnes det få trimme deler til den org. motoren som sitter i 360? Siter Vw Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hvorfor skulle ikke det gå? Det er at det ikke er godkjent med mer enn 140 hk pga bremsene som sitter der orginalt. Orginale motoren i 360n er en helt vanlig rødblokk, så du kan bare gjøre som en 240, 740, 940 osv. Turbo, eller N/A trimming. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.K.89 Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 jeg lurte på det siden folk som hadde trimmet sin 360, hadde byttet ut motor:D Siter Vw Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 jeg lurte på det siden folk som hadde trimmet sin 360, hadde byttet ut motor:D Det er fordi b230 passer rett i 360, er praktisk talt identisk med b200 (bortsett fra småting som bånnpanne, peilepinne etc, men det bare bytter man over) B230 = mer volom = litt mer hk og endel mer nm. Også er b230 så mye trimmet at det er lett å finne trimdeler til de. Men det er ikkeno i veien med å trimme en b200, er jo samme motoren. Kan derfor bruke samme delene. 530 toppen som sitter orginal på b200 i 360 er faktisk en fin topp å trimme videre på. Blir vel sett på den 3.beste orginal toppen etter storebrødrene 405 og 531.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.K.89 Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 jeg synes det er kjempe kul bil med de felgene, har planer om å kjøpe bil, så jeg er ikke sikker derfor spør jeg her på forumet om ting jeg lurer på:D Siter Vw Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 jeg synes det er kjempe kul bil med de felgene, har planer om å kjøpe bil, så jeg er ikke sikker derfor spør jeg her på forumet om ting jeg lurer på:D Takk:) Bare å spørre å grave det! Jeg er iallefall kjempe fornøyd med min 360! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg