Utking Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Tenkte på å montere pspen min i bilen, noen av dere som har noen tips til ting som kan hjelpe meg eller råd?:P vil ikke ha sånn som sitter i vinduet men tenkt på noe som kan klemmes i luftventilene elns Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Hva er det egentli du skal ha hjelp til? Oppheng til psp? Don't get it.. :) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 hehe ja blir vel en slags oppheng ja, en holder som kan holde den fast i hvertfall:) lurte litt på hvordan handsfree til mobiler er montert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 handsfree er somregel bare "festet" ved at de presses inn i sprekker i dashbordet. Disse er somregel kjøpt til den bilen du har, slik at den passer der man har muligheten til å dytte den inn.. :) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utking Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 hmm noe i den duren jeg kunne tenke meg til pspen, kanskje jeg får ta turen innom expert å se litt på pda holder elns;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Sjekk transmedia.no. De har mange sånne fester du snakker om! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg