TheBirg Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Driver å funderer på å få byttet ut en orginal spiller i bilen, men min plan krever at den er tynnere\lavere enn standard størrelse.... Finnes det noen tips om en "lav" spiller av OK kvalitet og overkommelig pris ? Eller er dette for spesiellt ? Birger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Eneste jeg har sett som kan gå for å være tynn er DVD-spillere i 1/2 DIN størrelse. Disse spiller selvfølgelig også CD, men de har til gjengjeld ikke dispaly. BLe litt nysgjerrig på hvordan bil dette er snakk om, siden du ikke har plass til vanlig spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Plass har man alltid :) Nei, det er en BMW 520 Touring - 98 av årgang. Plass er det i massevis, men siden bilen har integrert kjørecomputer i stereoen (Er en tysker så har orginal kassettspiller) Tenkte jeg skulle få byttet ut kassettspilleren uten å fjerne kjørecomputeren. Men der hvor kasettspiller saken sitter er det lavt med plass. Klart man får kjøpt orginal CD-spiller, men den koster jo haugevis med kroner og såvidt jeg vet så støtter den ikke MP3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Har sett flere som bare bruker fronten på spilleren, og montere selve spilleren i hanskerommet. Det lille frontpanelet er det jo lette og montere et sted i bilen. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 ikke dumt tips, men trekker man bare ledninger mellom kontaktpunktene da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 ikke dumt tips, men trekker man bare ledninger mellom kontaktpunktene da ? Akuratt hvordan dem gjør det vet ikke jeg, sikkert flere av bilstereo guruene her som vet det. Jeg anntar man må lodde/trekke ledninger selv. Tror neppe man får ferdige kabler til dette. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Det er ikke bedre å kjøpe en cd skifter da? mulig du kan bruke den originale kasett/radio saken til å styre denne med... kanskje tom få opp sang info på dispalay:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Har CD veksler.... Men trenger Phono ut også hvilket ikke finnes på den orginale uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg