AXi0N Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hei.. Når jeg drar volumet høyt på spillern min så slår den seg av.... Har alltid trodd dette var noe sånn Sikringsgreie som slo inn når jeg dro for mye på høytalerne... Men i dag satt jeg å hadde på varmeapparatet og hørte på musikk.. da jeg vridde om brytern til MAX på vifta og da skrudde anlegget seg av..og på igjen til jeg skrudde ned lyden litt.. så skrudde jeg av vifta helt.. og da fikk jeg hatt mye høyere volum... Får ikke spillern nok strøm? det er det det ser ut som? ikke vet jeg.. men kan jeg få noen tips.. det er en SONY Mp3 spiller.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by AXi0N Hei.. Når jeg drar volumet høyt på spillern min så slår den seg av.... Har alltid trodd dette var noe sånn Sikringsgreie som slo inn når jeg dro for mye på høytalerne... Men i dag satt jeg å hadde på varmeapparatet og hørte på musikk.. da jeg vridde om brytern til MAX på vifta og da skrudde anlegget seg av..og på igjen til jeg skrudde ned lyden litt.. så skrudde jeg av vifta helt.. og da fikk jeg hatt mye høyere volum... Får ikke spillern nok strøm? det er det det ser ut som? ikke vet jeg.. men kan jeg få noen tips.. det er en SONY Mp3 spiller.. kan ikke være dårlig strøm på bilen din ?? har du sjekket hva den lader ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Trekk ledninger direkte fra batteriet, så slipper du slikt tull. ...Men uansett. Sjekk spenningen på batteriet uten bilen i gang (min 12v), og med bilen i gang (helst over 14volt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by pumpedyse kan ikke være dårlig strøm på bilen din ?? har du sjekket hva den lader ? Jeg har ganske så nytt batteri... Tror jeg skal prøve å trekke strøm direkte fra batteri jeg med sikring Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg