klovnster Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Hei.. Merka at jeg ikke hadde lagt ut noe om bilen min her enda, så legger ut litt nå.. Prosjektet har vart noen mnd nå, men bare kaster ut noen bilder :) Dette er da bilen.. En 96 modell Polo Color Consept! Så blei jeg hypp på litt fete diskanter forran, så jeg gikk løs på speilhusa mine for å få det så fett jeg ville ha det! SÅ var det på tide og oppgradere litt mere inne i bilen.. Det som skjedde da var at jeg trak a, b og c stolpene i alcantara og fikk svarte lister rundt dørene.. SÅ over til anlegget i bilen: Head-unit - Pioneer DEH-P88RS Frontsett - FOCAL 165A1 Subber - Resonant Engineering SX10 Forsterkere - US Amps MD2D Batteri - Kinetik HC1800 (bilde viser nytt VS gammelt batteri) Det var ca alt sammen.. Takk til techpoint for mye hjelp Takk til Pål og morel.no for utstyr Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Har du bilder av subbene? Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 bare de som er der.. skal få tatt noen bilder av de i morra ellerno jeg :) knall subber! ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Detta skal bli moro å se igang om ca 2 uker :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 gleder meg selv! da er team lydtrykk.no for allvor igang :) hold grillen varm og pilsen kald.. du husker hvordan det gikk forrige gang? ;) hehe Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 denne bilen så jeg stå ved siden av nils (zetech) sin på rudskogen.. fin bil detta.. har sansen for poloer.. skal du på gatebil kristiansand du da eller? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 takk! kommer på gatebil ja :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Håper jeg og dukker opp der :) Sees etterpå klovnen... få justert litt anlegg ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 etterpå blir det nok helt kurrant lyd i bilen tror jeg ja :) hehe Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Liten oppdatering.. Har nå vært i Danmark i 5 dager (digg!) og har ikke fått gjort så mye.. Eneste som har skjedd siden sist er litt oppgradering av høytalerne.. Før jeg dro fikk jeg henta meg nytt frontsett og mid-basser fra Morel.. Frontsett: Morel Dotech Ovation 4" Mid-bass: Morel Dotech Ovation 6,5" BASS: Resonant Engineering SX10 Har ikek bilder av frontsett og midbass da dette allerede er montert, skal få tatt noen seinere.. HEr er hvertfall bilde av den ene subben! I like :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharealbassmachine Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 ser bra ut detta:-) blir gøy å se resultater!! Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 gleder meg til helga ja :) hvem er du forresten? siden du er fra horten :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharealbassmachine Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 hehe du kjenner meg sikkert ikke er bare 14 ......men holder på litt med bilstereo. derfor er jeg ofte her på forumet Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 hehe, daså :) poster vel no bilder og målinger her etter helga:) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharealbassmachine Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 hvor i horten område kommer du fra?? er du en av rånerne Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg