tigern30 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Har en A6 2001 mod. Var å fikk pris på lakkering av støttfangere og sideskjørt slik at bilen ble hellakkert. Men dem ville ikke gi garanti på lakkeringen på sideskjørtene siden dem var laget plast. Dem mente det at lakken ikke vile vare lenge. Lurer på om andre her som har erfaring med hellakkering?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teleulven Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Har diverre ikkje noko erfaring med det nei, men vurderer å lakkere min 98mod A6. Kva måtte du ut med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigern30 Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 litt over 3000 kr for/bak fangeren. men han anbefalte ikke å lakke sideskjørtene(plasten) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 litt over 3000 kr for/bak fangeren. men han anbefalte ikke å lakke sideskjørtene(plasten) :drunk: Hvofor mente de det? Kan de ikke gjøre en god nok jobb som holder de eller? Gjør man det bra med forarbeide skal det holde like bra som lakken ellers på bilen.. Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigern30 Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Dem mente at lakken/grunningen ikke ville sitte så godt på den type plast. Var vel noe med plasten som var i kanalskjørtene som ikke var så bra???? Vet ikke jeg, ble bare frarådet lakkeing.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Hvist de mener at det ikke vil holde så gjør jo de dårlig forarbeid. Er jo en liten risiko å lakkere på sånn plastikk, men å si at det ikke vil vare lenge er bare tull Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Hvist de mener at det ikke vil holde så gjør jo de dårlig forarbeid. Er jo en liten risiko å lakkere på sånn plastikk, men å si at det ikke vil vare lenge er bare tull Ja det er vell det med dårlig forarbeid, det er jo det som er det viktigste av alt det da.. Nei hadde jeg vært deg hadde jeg reist et annet og fått jobben gjort der... Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Har sett ein god del heillakkerte A6'ar som dei ikkje er lakka under dørene på.. Trur det er ein grunn til det, gitt. Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Har sett ein god del heillakkerte A6'ar som dei ikkje er lakka under dørene på.. Trur det er ein grunn til det, gitt. Jepp, og grunnen til at det ikke er lakkert er steinsprang Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Jeg har fått hellakert audien min, men dog ikke under dørene(lakkereren hadde ikke tid). Lakkereren gir full garanti på at det holder og skal ta sidene når jeg kan avse bilen en uke(jeg pendler 12mil til skolen). Gud å pene disse a6'ene blir etter lakkering helt ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T,C,S Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 dårlig lakking kaller jeg det.min er lakkert helt ned,3år siden nå og INGEN flassing eller steinsprang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg