ford-drifter Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Org: Modd: Mods: Bredda Perlemor lakk Svart panser Mer kommer etterhvert alacocaina Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 et tips du tar en bil som ser heilt forjævlli ut og setter på de body kitet )og då snakker eg om S40 bil som ser forjævlli ut likte lakken stå på:D Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Fiks panseret tilbake til orginal farga eller skift til skikkelig karbon. feil i refleksjon i fronten der du fjerna lista og dørhåndtaket bak dårlig utklipping når du har farga bilen og fargen ser uekte ut :| Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Må si at bilen så mye råere ut før du begynte med den. Og hvis du har fiksa svart panser tror jeg du burde ta en sjekk for fargeblindhet. For kan ikke akkurat si at det var svart panser. Og lakken vil jeg heller ikke sagt at var noe perlemoreffekt i. Ser ut som helt vanlig blå. Så jobb litt til på den du! Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 et tips du tar en bil som ser heilt forjævlli ut og setter på de body kitet )og då snakker eg om S40 bil som ser forjævlli utlikte lakken stå på:D takk! var litt spent på fargen... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Bra bredding :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg