random4k Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Hei Skal ha meg bil, men er helt nada på hvilken jeg skal ta. Jeg har 30.000,- til og rutte med. Tenke bmw e34 525, hva synes dere/hva ville dere ha valgt? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Lag deg en liste på 5-10 biler som du vil anse som aktuelle i din prisklasse. Lag deretter en liste over hvilke behov og ønsker du har. Stor motor? Lavt forbruk? Bakhjulstrekk? God plass? Billige deler? Lettskrudd? Hvilke av bilene fyller kravene dine? Etter å ha redusert listen litt kan du begynne å sjekke opp ting som forsikring, delepriser og denslags. Kanskje finner du ut at ingen av bilene fyller de viktigste kravene, eller at de vil være altfor dyre å eie. Hvor mye kan du sette av til uforutsette utgifter? Hjelp, jeg begynner å høres ut som mine foreldre :D Men det kan være en veldig lur ting å gjøre, 30.000 er i mine øyne for mye penger til å leke "sett halen på eselet" med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 kan få kjøpe min for 25.000 :) ny clutch, 150hk, bakhjulstrekk, går på 0,7 på langkjøring men er småtteri som bør/kan gjøres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Lag deg en liste på 5-10 biler som du vil anse som aktuelle i din prisklasse. Lag deretter en liste over hvilke behov og ønsker du har. Stor motor? Lavt forbruk? Bakhjulstrekk? God plass? Billige deler? Lettskrudd? Hvilke av bilene fyller kravene dine? Etter å ha redusert listen litt kan du begynne å sjekke opp ting som forsikring, delepriser og denslags. Kanskje finner du ut at ingen av bilene fyller de viktigste kravene, eller at de vil være altfor dyre å eie. Hvor mye kan du sette av til uforutsette utgifter? Hjelp, jeg begynner å høres ut som mine foreldre :D Men det kan være en veldig lur ting å gjøre, 30.000 er i mine øyne for mye penger til å leke "sett halen på eselet" med. Det er ganske genialt, takk. Det blir som og sette halen på eselet, litt vanskelig men det er artig Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 kan få kjøpe min for 25.000 :)ny clutch, 150hk, bakhjulstrekk, går på 0,7 på langkjøring men er småtteri som bør/kan gjøres jaha, hvilken bil er det? hva som trengs å gjøres, hvor langt har den gått, tid for neste eu og årsmodell Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 jaha, hvilken bil er det? hva som trengs å gjøres, hvor langt har den gått, tid for neste eu og årsmodell http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1589890 ;) eu-godkjent til 30/11-08 :) eneste som MÅ gjøres er å bytte bremseskiver og klosser bak (får kjøpt på mekonomen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg