Street Racer Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Hei. Skal på EU kontroll med bilen snart, og den er senket. Hvor nøye er dem på det? Fjærene er sikkret slik at dem ikke kan falle ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Så lenge du har TUV-papirer på senkingen, er det greit, men er det org fjærene du har kappet, blir den ikke godkjent. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 fjærene skal ha TÜV-godkjenning eller lignende, og de skal være skrevet inn i vognkortet. Hva mener du med at de er sikret slik at de ikke faller ut? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Street Racer Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Her ikke TUV på dem. Det er senkefjører, ikke orginale som er kappet.. De er sikret slik at dem ikke kan falle ut, noe som kan skje om man er i lufta med bilen. Ikke det at jeg gjør det så ofte :P, men for og være sikker.. For hvis man jekker opp bilen bake med senkefjører faller som regel fjerene av. De er for korte til og treffe fjerseter både oppe og nede. De er sikret ved at hele bærearma ikke går helt ned, de stopper ved lengden til fjæra. hvos du skjønner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Har du ikke TUV-papirene på fjærene så sliter du uansett, i alle fall om de er kappet. Det er min erfaring i alle fall. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Her ikke TUV på dem. Det er senkefjører, ikke orginale som er kappet.. De er sikret slik at dem ikke kan falle ut, noe som kan skje om man er i lufta med bilen. Ikke det at jeg gjør det så ofte :P, men for og være sikker.. For hvis man jekker opp bilen bake med senkefjører faller som regel fjerene av. De er for korte til og treffe fjerseter både oppe og nede. De er sikret ved at hele bærearma ikke går helt ned, de stopper ved lengden til fjæra. hvos du skjønner... Det hørtes ikke akkurat sikkert ut da............. Enten bør du ha lengere fjærer, eller kortere dempere. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Street Racer Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Slik jeg har det er det sikert. Men kan vedde på at det er MANGE som har det slik, helt løst uten at dem vet det. Bare slenger på noen senkefjører, og jekker ned. Det er vanlig at senkefjærene faktisk er løse om man jekker bilen helt opp. Dette er som regel bake hvor demperen og fjærda er montert hver for seg, noe det er på mange biler..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Jeg har ikke hatt noe stress med senkefjærer på min uten papirer. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg