jDG Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Hvor kan man få kjøpt sølvfarget lakk for plast? Ikke sølvgrå, men skikkelig sølv/krom- farge! Tenkte jeg skulle lakke opp igjen emblemene og lime dem på igjen da de er veldig slitt og falmet.. Hvordan skal jeg da gå frem med å lakke og feste dem igjen? Hva skal jeg feste dem med? Takker for alle svar! :) Siter [o] 1991 BMW E34 520i M50 [x] 1993 Opel Omega 2.0i Club [x] 1992 BMW E36 318i M40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Her får du kjøpt chrome lakk http://www.alsacorp.com/ Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 hva med å kjøpe nye på feks ebay? er bedre, da jeg kan garantere at å få heft med lakk på slik fet krom plastik er bare å glemme. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg