jeg ruller Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Er det noen som har teigninger på et bra oppsett av rør? Pluss mål fra turbo ut mot dempertårna. (skråstillt motor) Hvor er det jeg får kjøpt collektors i rustfritt? Er det noen som har en bundel til b23 til salgs? rundt Hordalan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Det er vanskelig å gi en standard oppskrift på hvordan det skal bli. Bygg så alt får plass er mitt tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 ja rikt, hadde vert greit å hat en halv 240 med motor uten topp så hadde man kunne bygd ut fra d. Ser det fleste bygger turboen langt fram når det høyt monterer den. vanskelig det der. ingen som har tatt noen ca mål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 GMV: Når man setter 16v toppen så skal man kunne kjøpe en fordeler som passer. Veit du om dette er en hallsensor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 GMV: Når man setter 16v toppen så skal man kunne kjøpe en fordeler som passer. Veit du om dette er en hallsensor? Finns ingen fordeler som passer rett i til 16V topp (Foruten 16V R-sport toppen som er levert i et fåtall 240) derimot kan du modde en B20 fordeler og putte der drevet til oljepumpa er. Maxis på forumet har gjort det en gang tidligere. Jeg vet ikke helt hvordan det er gjort, men tror det er bare og lage et spor på toppen av drevet slik at du får driving av fordeleren. Hallgiver må du eventuelt mekke til selv, eller om sprutet takler det kjøre med svinghjuls sensoren til B230F/FT/FK -89 og opp med LH 2.4 innsprøytning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg