BurleY Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Heisann! Er det noen her som har erfaring med Autostyle sine justerbare senkesett til Vectra? Ser dem selger dem til 3990 på Bs Bildeler AS. Syns dem virker litt væl billige siden dem er justerbare i høyden også , hmmm Men uansett er det noen som vet hvor lite dem kan senke? Åltså la oss si at demperene står innstlit på maks høyde, hvor mye blir bilen senket da? Bilen min er en 2000 modell vectra b sedan. Vil ikke ha bilen senket så mye serru, vil bare ha litt, må ha bilen kjørbar da jeg har en tendens til og gasse litt vel hardt på i fartdumper innimellom :P he he På forhånd takk for svar, Mvh Kristian Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Ville holdt meg unna billig settene altså, har akkuratt knekt en fjær på mine VMAXX justerbare. Gå for noe skikkelig som Koni, Bilstein, KW osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 OK, men det er detta med prisen da. Det beste hadde kanskje vært og kjøpt et brukt "ordentlig" sett? Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg