Mortenlight Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Har en litt kollisjonsskadet golf. 90hk 1986 Grå. Påkjørt i hekken. Selger deler/"komplett" "vrak" Bilen er komplett bortsett fra at den mangler bakskjerm og med skader på karosseri og bakluke Motor, Girkasse og clutch mangler Mangler en ekstra lykt foran. (knust) (Fjærnlys) Har: -90 front fanger med tåke/kurve lys -gti stoler (engelske høyre og venstre er kryssbyttet, kan sikkert bygges om til normal.) Den ene er noe slitt. -sofa i samme farger -interiøret er i bra stand, minus hull etter høytalere i front dør. -senkesett uvisst merke ennå. Fikk bilen nettopp. -alarm defa 500 -interiøret er i bra stand, minus hull etter høytalere i front dør. -motorvarmer - Bilder: http://www.stud.ntnu.no/~brataas/bil/ Kan ikke skrive alt her, bilen virket helt til jeg tok ut girkassa. Bilen står i Lillestrøm. Skrik om du trenger noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Er interesert i senkesettet ditt og venstre bremsekalipper forann! Hva skal du ha for dette ? PM meg pris :D Kansje også interesert i 90 fangeren så kom med en grei pris ;) Hvor mange mm senkesett er det? med eller uten dempere? justerbart? Mvh ThaBoZZ Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 er veldig intrisert i den 90fangern... Pris ? send en PM vis du fortsatt har den til salgs.. Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 info om motoren...ulydeR+ pris på motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Skal sjekke motor og diverse annet på søndag, så jeg kommer tilbake til dere til uka. I tillegg så er jeg avhengig av å kunne trille bilen inn og ut av garasjen, så jeg kan ikke selge hjul oppheng og slikt ennå. MN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Da er front fanger 90 mod pellt av bilen. Grå lakkert, sorte blinklys og tåkelys fiks ferdig montert. Gi bud!!! (Og ta i litt...) ;) Komplett innredning, vindusviskere og allt du kan tenke deg står og venter på ny eier. To farget baklys, rød/sort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Ingen som trenger deler til en golf 2 der ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 jeg vil ha 90fangeren...hvor mye? 800? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9l Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Hvordan er dørpaneler, speil osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 åssen demonterer man alarmen og klare å få med seg alt a?? bor i strømmen.. send meg pm med nr ditt så kan jeg komme ned å "plukke" det jeg trenger mvh Lars Robert Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Ville bare få meg opp på første siden igjen. Det er jo masse deler å hente her så det er ingen grunn til at siden skal havne bakerst. Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 hvor mye for bilen? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlight Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 lillebror, kom innom i morgen på rælingen, så kan vi diskutere det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Heisann Kan du legge ut bilde® av interiøret?? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 er det skiver bak på den ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg