Smilet Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Har byttet motor i min audi 100 i sommer og satt inn en 95 mod. A6 motor type AAT. Får ikke noe lys på dashbordet som viser gløding, er det noen der ute som har forslag til tiltak ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Lyser lyset når du setter på tenninga? På min 2000mod passat, lyser det kun kort stund med de andre varsellampene, så slukker det. Har lest i instruksjonboka at de gløder og lyser lenger kun vis det er klaldt ute og trenger gløding. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 Har byttet motor i min audi 100 i sommer og satt inn en 95 mod. A6 motor type AAT. Får ikke noe lys på dashbordet som viser gløding, er det noen der ute som har forslag til tiltak ? Den gløder ikke hvis det ikke er under 7 grader i kjølevannet har jeg lest :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg