eyzo Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Står her og skal skifte frontlykter på min Golf IV.. Men lykten vil ikke ut.. Det er bare to skruer på toppen, eller er det flere? Må jeg av med frontfangeren også? Ser litt vrient ut å få den av uten å gjøre det.. Håper på raskt svar :) Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Står her og skal skifte frontlykter på min Golf IV.. Men lykten vil ikke ut.. Det er bare to skruer på toppen, eller er det flere? Må jeg av med frontfangeren også? Ser litt vrient ut å få den av uten å gjøre det.. Håper på raskt svar :) må av med frontfanger ja, er festet med 2 skruer pr lykt nede også.. lykke til, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Kjekt.. =D da går jeg å begynner med det.. I tilleg til den iso kontakten er der 3 x svart/rød ledninger på lyktene.. Er det dette som er til selve angeleyes`n? Hvordan kobler jeg dette? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 var jo litt kleiete det her.. Hvordan gjør jeg det med lyktesypylerene? Får jo ikke tatt av fangeren når de henger igjen.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Du må trekke ut lyktespylerne, og gjerne holde de ute med en tang mens du tar av lyktespyler dekslene, de er enkle å ta av. Prøv å bruke et stort flatjern til å trekke de ut. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Da har jeg fått montert lyktene.. bare å få på igjen fangeren.. Men det henger noen ledninger ut fra lykten jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med? :wonder: Noen som kan si meg hva jeg skal gjøre med dem? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 du vil sikkert ha angeleyesene på parklysa. på mine lykter var det også 3 sett med ekstra ledninger. prøv å koble de rett på batteriet for å se hva de går til. svart=jord rød=+12v når du finner ut hva som er til angeleyes, kobler du disse til parklys ledningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 På mine fulgte det med et relè og en liten sikringsholder som jeg koblet på batteriet. Av ledningene ut bak lykta var den ene til angeleyes, og den andre var strømmen til parklysa som relèet skulle ha som styrestrøm. Regner med det var slik pga angeleyes trekker mer strøm enn orginale parklys? Er vel forskjell på angeleyes også. Mine var FK. Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg