Leeplay Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Skal bytte fra en som ikke har turteller til en som har. Hva må gjøres for at dette skal virke?? Noen som har gjort dette tidligere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luster Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 ska veirke slik som det er berre å bytte instrumentpanlet.. http://www.calibra.no/howto.aspx?id=18 Siter Subaru impreza wrx 02 (03 sti front) Subaru L-serie 84 Nissan Primera slx 94 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 ja det er bare til å bytte. jor dette på min vectra, den jeg tok det fra hadde 2 tilkoblinger, men i min var det bare 1 men alt fungerte alikevell. er plug'n'play det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 http://www.bilforumet.no/vectra/130120-turteller.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 http://www.bilforumet.no/vectra/89685-turteller-til-vectran-2.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leeplay Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Jepp.. det var go go go det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 min blei rar når jeg prøvde det, den ville ikke svive på tomgang sveiv så seint du trodde bilen hadde daua. Men visst du ruset den opp så kom den. Alt fungerte og ingen lys lyste i dashen.... Jeg vet ikke hva som skjedde. Må jeg resette noe? Evt ta av og på batteripolene? Jeg har btw to speedometer med turteller for salgs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noerstad Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg har btw to speedometer med turteller for salgs :) Hadde det vært til Vectra B med display så hadde jeg nok vært på pletten.. Anyone?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 min blei rar når jeg prøvde det, den ville ikke svive på tomgang sveiv så seint du trodde bilen hadde daua. Men visst du ruset den opp så kom den. Alt fungerte og ingen lys lyste i dashen....Jeg vet ikke hva som skjedde. Må jeg resette noe? Evt ta av og på batteripolene? Jeg har btw to speedometer med turteller for salgs :) Kor mye har disse rolla då? någen så e gått rundt 170.000km eller mindre?? Gidder ikke begynne stille for mye =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 hmm Det ene er vel ca 120.000 Det andre er rundt 200.000 og noe, men det har begynt å flasse på akkurat speedometeret. Noen sa her tidligere at det gikk ann og bare bytte over speedometer\km delen. Slik at km ble riktig. Men de var ikke like på min bil!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hojomen Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 fungerte på biln min å bare bytte over speedometer\km delen når jeg monterte et med turteller. var bare å skru sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg