Kainyg Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Noen her som har vært i befatning med Haltech F10 på G60 turbo? Hva gjorde dere med tenning på da evt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Noen her som har vært i befatning med Haltech F10 på G60 turbo?Hva gjorde dere med tenning på da evt? F serien til Haltech styrer bare bensin, så da må eventuelt digifant hjernen være der fremdeles for å styre tenning.. Kjøper du E serien til haltech så har du kontroll over bensin og tenning, har selv E6K på min g60 turbo Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kainyg Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Skulle gjerne hatt e6k jeg, men var dum nok til og kjøpe F10, Men skal nok få dette til og funke. tar bare litt lenger tid.. Har lest litt på nettet og jeg kan vel bruke Haltech IG4 som tenning? Noen som har erfaring med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg