Jon Arne Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Driver å pusser opp en 3er golf diesel-turbo. Den mangler downpipen fra turbo`n og fleksi-røret,da dette skal sveises og monteres. Spm: Er det skadelig for motor/turbo at jeg kjører den 5-10meter for å komme opp på en garasjebukk? Sikkert et dumt spm,men nå er ikke jeg en turbo-geek å bilen er ikke min:P Håper på svar:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Det går fint det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 ok..Da har jeg ikke noe å bekjymre meg for. Går d til helvette så skylder jeg på deg:P hehe Takke for svar! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 ok..Da har jeg ikke noe å bekjymre meg for.Går d til helvette så skylder jeg på deg:P hehe Takke for svar! Hehe:) Har kjørt flere turbo biler uten downpipe, riktignok ikke diesel turbo da men det skal jo være samme sak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg