Gå til innhold

Prev. bagasjerom annlegg!

Ranger emnet


Celica lover

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de er vel ikke blå?

 

ville heller hatt audiopipe 12" hvis alternativet var proson 10".. eller.. hadde heller vurdert å droppe sub fremfor den du skal ha :p

 

de er blå de!

297585071TS-W251R20regular.jpg

http://www.pioneerelectronics.com/B2B/Premier+Car+Electronics/Subwoofers/Pioneer+Models/TS-W251R?tab=D

 

eller andre typer fra audio pipe da...

Audiopipe TSPR10-BL High Power Car Woofer (Blue) (Sold Singly)

TSPR10-bl.jpg

TXXAP10-BL.jpg

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse
Altså, hvem kjøper subber KUN pga utseende?

 

Jesus.

 

tenkte jeg og...

 

liksom viktigere at fargen er blå, siden de ørtentusen elementene han har i bilen er blå, enn at de faktisk er grei kvalitet på de:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... nå har jeg fått satt på resten av delene. festet forsterker-kassa til basskassa og ramma. så har jeg festet basskassa til ramma.

P1060862.jpg

forresten (til dere som lurer) så har jeg satt tegne-merkene for hull på innsiden med vilje. det var noe som var feil tegnet på den så jeg starter på nytt!

P1060864.jpg

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom tråden, og fått mange gode latterkick.

Hvor mye har du brukt på dette "anlegget" til nå? vil tro du kunne fått et greit frontsett for den prisen.

 

Blir kassen din mange liter? å bygge med glasfiber er vel noe du må vente litt med tror jeg, koster mere enn du tror, og det er mere arbeid enn det ser ut til.

 

lykke til vidre! :)

 

Uansett, lykke til vidre med prosjektet. h

Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom tråden, og fått mange gode latterkick.

Hvor mye har du brukt på dette "anlegget" til nå? vil tro du kunne fått et greit frontsett for den prisen.

 

Blir kassen din mange liter? å bygge med glasfiber er vel noe du må vente litt med tror jeg, koster mere enn du tror, og det er mere arbeid enn det ser ut til.

 

lykke til vidre! :)

 

Uansett, lykke til vidre med prosjektet. h

 

jeg har vel ikke brukt mer enn 6000 kr eller no... :P kassa kommer vel på ca 85-95 liter... har en update i dag!

 

P1060872.jpg

P1060877.jpg

P1060873.jpg

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår