Gå til innhold

Prev. bagasjerom annlegg!

Ranger emnet


Celica lover

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ca 6 mm, med isolasjon :o 50mm2'en jeg brukte i bilen er vel 1,4cm med isolasjon, en 25mm2 kabel er rundt 0,9cm med isolasjon.

Mulig du har 15mm2 eller noe i den dur, uansett ganske spinkelt.

Har ikke peil på hva 10 000W (:hammer) Beistet drar men du trenger nok mer enn det, skal du koble 8! høyttalere på spilleren????

 

missforstått eller?! det er 6mm totalt på ledningen... altså 4,5 kobber og 1,5 isolasjon! men hva er det du egentilg snakker om?!

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man oppgir ledningens tykkelse i kvadratmillimeter, sånn man lærte på skolen i 8. klasse vettu. så hvis ledningen din er 6mm i diameter så er den ca. 30mm2. hvis jeg forsto deg riktig da

 

ja jeg viste det greiene... :P gadd bare ikke å regne ut... det er vel pi x r2 eller noe?!

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel 28.etellerannet, men du sier ikke "jeg har 28.42mm2 hovedstrømskabel...

 

altså... hva regner du med? det er jo helt på bærtur.. den er rundt om 15mm2 en vei, ikke 30... hehe

målte for morroskyld en 8awg (12mm2) kabel her, og den er 5mm i diameter med isolasjon..

 

Edit: Skjønner hva du regner med ja... du regner med isolasjon og hele sulamitten du, da er det ikke rart du får høye tall. ved riktig utregning blir det noe slik som 15,896 mm2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL så mye diskusjon bare for en jævla ledning... :D men men...

kjedelig å ikke ha noe å gjøre på bilen nå... noen som kan gi meg et lyn kurs i glassfiberstøping og gi meg en ca. pris på hvor mye det ville koste å fikse en 40 x 20 overflate??? :P

 

så rask og "kvalitetsretta" du er, så tror jeg du bør vente litt med glassfiber :p

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du nok strøm til alt lyset? :p

 

 

Ekstra lys og trimma batteri!!!:partyon:

jeg leste også at du lurte på om du skal ha hattehylle. jeg hadde droppet den vis jeg skulle lagt så masse arbeid ned i bagasjen, for og så legg et lokk over.

og jeg tror jeg hadde droppet di 6*9 kassene du har satt oppå der. dropp hattehylla og bygg 6*9 ned i gulvet forran kassa. (tror det blir sprekt)

Andersen-audio

Play it loud and die trying

---------------------------------------------------------------------------

VW corrado g60 Lysholm

Audi a4 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår