Vomaz Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 når jeg la inn bildet av Volvoen hadde jeg ikke pris el hvilken type audi det lignet, men STYLINGEN minnet meg om Audi, manglet liksom bare audi emblemet syntes jeg!! :iconsm :confused: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 hehe, vist fikk jeg liv i diskusjonen her:) pen audi du la ut forresten!! værre var det med volvoen;) mvh LYKKELIG BMW eier:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Bring Med Werktøy? Black Man's Wagon? Bayerische Makk-Werke? Bedre Modeller Wentes? BMW er tingen ja... KLOVN! :) Skal parkere tralla di (kebabræseren) godt jeg. For de som ikke skjønte det... Jeg kødder bare. :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 artig at volvoen er dyrere ny da ;) Joa, men ikke i forhold til A8'en han la ut bilde av :op: Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 hehe, Nidaros e vel ganske i nærheten ;) så kebabtralla ska du altids få prøv og parker vettu ;) *Den har parksensor så til og med DU klare og parker den* hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Joa, men ikke i forhold til A8'en han la ut bilde av :op: Nei, men man må vel se hvilken klasse bilene er i også? Blir vel som å vurdere Ferrari mot en Lada det som er diskutert her og lagt ut bilde av.. Men at den volvoen er det styggeste jeg har sett i mitt liv er ikke noe å tvile på :o Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 den fangeren der finnes til maaange flere biler. Kom ikke Rover 75 med den på V6 og V8-modellene, akkurat på dødsleiet? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 hehe, Nidaros e vel ganske i nærheten ;) så kebabtralla ska du altids få prøv og parker vettu ;) *Den har parksensor så til og med DU klare og parker den* hehe ;) HIHI! Hvem tror du kan å parkere best av oss to? Han med parksensor eller han uten noe som helst av ekstrautstyr? Har ikke servo engang! :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hehe, parksensor utkobblet!! den pip for my!! blei FORT lei av den gitt;) du som kjøre hatteske BØRR itj ha problem og parker selv uten servo ;) hehe Bila mi e vel ca dobblet så tung som din så servo e nødvendighet for oss som kjøre BIL... ;) men men.. du e sikkert flink te og parker med *silverbullet`en din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 :offtopic alacocaina Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 huff. ingen som skjønner at den fronten KUN er pen på de bilene den kommer på orginalt.huff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 V70 D vs Audi A6 2.0TDI 379900,- / 445900,- V70 D5 aut vs Audi A6 2,7tdi MLT 530900,- / 573200,- V70 R AWD vs Audi A6 4,2 Q 1021900,- / 1178100 Og for ikke å snakke om ekstrautstyr. Volvo sitt ekstrautstyr er jo helt fislete iforhold til tilbehørslista til Audi. Så kan vi legge den diskusjonen dau :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg