Gjest Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 God dag. Jeg har satt på 4 nye dører, og må dermed plukke av dørhengslene på de 4 gamle dørene mine, ettersom dette er mangelvare på de nye. (Mener de som låser altså! :)) for det første: 6mm umbraco er for stor, 5mm virker som er litt for liten!? og for det andre: De skruene sitter jo no inn i hælvete!? Har slagtrekker, men den er kun for bits med sånn stor firkant.. Får man 5mm umbraco med det? (håper dere skjønner hva jeg mener her) Ellers: er det noen smarte triks der ute for å få ut disse mongo-boltene? :) Takk for all hjelp, Sindre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rønnes Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 du kan prøve med tommer isteden for millimeter. Siter Selges: 240 '86 GLE, grå( fargekode: 177) med Fondmetal felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 jeg brukte 5mm og passa på å holde den inni bolten hele tia og tok i som faen! MEN pass på at du holder den inni hele tia, fordi hvis den spinner rundt kan jeg nesten garantere deg at den må borres ut.. BTW: det er låsen du prater om ja? ikke hengslene? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 de låsekassene? som sitter helr i bak kant? det er det torx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg