GeVeger Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 har planer om og kjøpe meg en 190 diesel 2.0. lurer på om noen har noen erfaringer om disse bilene? hvilke feil som det bruker og være på de som jeg må se etter? osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Rust som på alle andre 190er. kanaler,buer og rundt om. motora er solide som jærn. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Jeg hadde en 1986 190D et års tid. Det er den mest solide bilen jeg har hatt. Skifta bare ei vannpumpe og bremseskiver bak på den. Var til og med på Nürburgring med den :D Den har faktisk helt greit med effekt, den drar seg opp der den skal. Men det er ingen racer. Sjekk vindusviskermotoren, denne var ganske sliten på min. Og undersøk nøye om den er omlakkert. Hvis fargen under er sennepsgul, styr unna. Da er det en omlakkert, tysk drosje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg