Gå til innhold

Spesiell '86 BMW M 635Csi STJÅLET i Oslo!

Ranger emnet


Mew

Anbefalte innlegg

Legger ut denne her for en bekjent!!

 

Vår 1986 BMW M 635Csi med registreringsnummer DJ 64066 har i løpet av det siste døgnet blitt stjålet fra Autozentrum AS på Økern i Oslo. Bilen var der på service, og sto parkert ute på parkeringsplassen.

Siste sikre observasjon av bilen er ca. klokken 14 tirsdag 31. juli, da en mekaniker la merke til at det sto en hvit norskregistrert Mercedes med flere Øst-Europeiske personer inni, bak bilen. Etter dette er det ingen som har lagt spesielt merke til bilen, men det antas at den har blitt hentet i løpet av natten til onsdag 1. august.

Den er Diamantsvart metallic med beige skinn og sort dashbord, og er et 110% strøkent samlerobjekt.

Den har 18" skrudde BMW felger og er moderat senket!

 

Er det noen som kan ha sett bilen det siste døgnet hadde det vært fint å fått beskjed om dette.

"Undertegnede" er å nå på telefon 922 422 85.

DSC00095.jpg?t=1185984033

DSC00090.jpg?t=1185984094

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Det er jeg som er eier av den stjålne bilen.

 

Om den observerte Mercedesen var vare eller personbil er jeg faktisk ikke helt sikker på, men jeg har hele tiden trodd det var personbil, i og med at det ble kommentert at det var observert flere personer i den.

 

Bilen har ikke vært i nærheten av Jessheim eller Gardermoen denne uken. Eneste aktivitet med bilen fra min side er innad i Oslo og til Autozentrum midt på dagen på mandag.

 

Forrige uke var den helle ikke i det området. Sto vel i ro hele uken bortsett fra Oslo - Larvik tur retur på fredagen.

Mest trolig at den forsvant natt til i går, så om det er denne bilen du har observert bør det ha vært i løpet av gårsdagen.

Kan du huske om det var da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Det er jeg som er eier av den stjålne bilen.

 

 

 

Bilen har ikke vært i nærheten av Jessheim eller Gardermoen denne uken. Eneste aktivitet med bilen fra min side er innad i Oslo og til Autozentrum midt på dagen på mandag.

 

Forrige uke var den helle ikke i det området. Sto vel i ro hele uken bortsett fra Oslo - Larvik tur retur på fredagen.

Mest trolig at den forsvant natt til i går, så om det er denne bilen du har observert bør det ha vært i løpet av gårsdagen.

Kan du huske om det var da?

 

Det er det jeg ikke helt klarer, jeg har jobbet nattvakter hele uka, og da flyter dagene litt sammen... men klokkeslettet kan jeg si med rimelig god nøyaktighet pga arbeidsoppgaven jeg gjorde når jeg så bilen, så det var ca klokken 02:00.... Men jeg husker jeg så en 6'er med M-merket på bakluka en av nettene, og tenkte "det er jammen en bil man ikke ser hver dag" Jeg la dessverre ikke merke til reg.nr. på den, så kan ikke sverge på at det var akkurat denne bilen. Jeg har varslet kollegaene mine, så de er på utkikk etter bilen nå, så hvis den er på Gardermoen igjen, så melder vi ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på Bilia, ved siden av autozentrum. Har av og til observert noen østeuropeere i en hvit varevogn som kjører opp og plukker ut brukte deler fra søppelconteinerne. Vet vi har kameraovervåkning hos oss, men sist gang jeg så dem var for over 3 uker siden...

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår